Reparaties Lemmer. U kunt bij ons uw iPad, iPhone of MacBook laten repareren!

VRAGEN?

+31(0)6 5887 6085
info@reparatieslemmer.nl

APPLE PRODUCTEN KOPEN?

Bekijk onze advertenties!

Veelgestelde vragen

FAQs

We bieden reparatieservices voor verschillende Apple-producten, waaronder iPhones, iPads en MacBooks. Neem contact met ons op voor specifieke vragen over je apparaat.

We voeren diverse reparaties uit, waaronder schermreparaties, batterijvervanging, vervanging van oplaadpoorten, waterschadeherstel, toetsenbordreparaties en meer. Voor een volledige lijst van onze services kun je onze website raadplegen of contact met ons opnemen.

De duur van een reparatie varieert afhankelijk van het type schade en het specifieke model van het Apple-product. In de meeste gevallen proberen we reparaties binnen 1 tot 2 uur af te ronden. Je kunt de gemiddelde wachttijd zien als u een afspraak bij ons maakt. In sommige gevallen kan het echter langer duren als er specifieke onderdelen moeten worden besteld. Hiervan brengen wij je altijd op de hoogte.

Ja, we raden aan om van tevoren een afspraak te maken. Dit zorgt ervoor dat we voldoende tijd en middelen hebben om uw apparaat te onderzoeken en te repareren. U kunt een afspraak maken via onze website of telefonisch contact met ons opnemen.

Nee, wij zijn een onafhankelijke reparatieservice en accepteren geen garantieclaims van Apple. Als je apparaat nog binnen de garantieperiode valt, raden wij je aan contact op te nemen met Apple of een door Apple geautoriseerde serviceprovider.

Je kunt contact met ons opnemen via telefoon, e-mail of door het "afspraken-formulier" op onze website in te vullen. Onze contactgegevens en openingstijden vind je onderaan deze pagina!

Ja, we bieden een garantie op de reparaties die we uitvoeren. De exacte garantieperiode kan variëren, afhankelijk van het soort reparatie en het vervangen onderdeel. Neem contact met ons op voor meer informatie over onze garantievoorwaarden.

De kosten van een reparatie zijn afhankelijk van de aard van het probleem en het specifieke model van je Apple-product. We kunnen pas een nauwkeurige prijsopgave geven nadat wij je apparaat hebben geïnspecteerd. Neem contact met ons op voor een offerte op maat, of plan een afspraak in.

Ja, we vragen onze klanten om hun Apple-apparaten persoonlijk naar onze winkel te brengen voor reparatie. Dit stelt ons in staat om een grondige diagnose te stellen en het probleem nauwkeurig te verhelpen. We hebben echter geen walk-in service, dus maak altijd van tevoren een afspraak.

We streven ernaar om je gegevens te behouden tijdens de reparatie. We adviseren echter altijd om een back-up te maken van je belangrijke gegevens voordat je het apparaat bij ons aflevert. In zeldzame gevallen, wanneer een volledige reset nodig is, kan het nodig zijn om je apparaat terug te zetten naar de fabrieksinstellingen.

Ga naar 'Instellingen' > 'Algemeen' > 'Info'. Rechts naast 'Modelnummer' staat het onderdeelnummer. Tik op het onderdeelnummer om het modelnummer weer te geven.

 

Om het modelnummer te vinden op een iPhone 8 of nieuwer model met een simkaarthouder, verwijder je de simkaarthouder en kijk je in de sleuf. Zorg voor heldere verlichting van bovenaf. Het modelnummer staat op de bovenzijde (de kant van het beeldscherm).

Wij verkopen uiteraard ook Apple-producten, nieuw en geseald, of bijvoorbeeld tweede hands.

Deze producten zetten wij altijd op Marktplaats. Dit kun je hier vinden: https://www.marktplaats.nl/u/goedkopeappels/10332325/

1. Wat is uw laagste prijs? (Vaste prijs)
2. Kunt u het misschien een paar weken reserveren tot dat ik voldoende geld heb gespaard? (Nee)
3. Waarom bieden jullie het goedkoper aan in vergelijking met concurrenten? (Er mag natuurlijk altijd meer betaald worden dan mijn vraagprijs!)
4. Kan het ook in termijnen betaald worden? (Nee! Koop pas een product wanneer je het geld daadwerkelijk hebt.)
5. Verzenden jullie ook met gelijk oversteken? (Dat is niet mogelijk, wel vooraf betalen door gebruik van een betaalverzoek of handmatig overmaken.)
6. Worden de producten met een btw-factuur verkocht? (Altijd met een marge-factuur)

APPLE PRODUCTEN KOPEN?

Klik hierboven op de link voor onze advertenties!!

Neem gerust contact op als je vragen hebt!

OPENINGSTIJDEN

Wij zijn alleen geopend op afspraak. Indien je via onderstaande knop een afspraak maakt, nemen wij zo snel als mogelijk contact met je op!

© 2023 Copyright ReparatiesLemmer.nl | Webdesign door R. Sliep

DisclaimerPrivacyverklaring